FACQ ontmoet professionals op nieuwe vakbeurs Install Day

Op vrijdag 1 december verwelkomt FACQ, sanitair- en verwarmingsspecialist sinds 1880, de bezoekers van Install Day op haar stand (n° 82-87). Deze gloednieuwe vakbeurs voor installateurs en sanitairexperts, georganiseerd door Fedelec en ICS gaat door in Brussels Kart Expo. De gelegenheid bij uitstek voor FACQ om haar huidige vlaggenschipproducten voor te stellen, haar services in de kijker te zetten, bezoekers te adviseren en al hun vragen te beantwoorden. Daarenboven ook het geschikte moment voor de vele professionals uit de sector om met elkaar in contact te komen en te netwerken!

 ”Aanwezig zijn op een vakbeurs als Install Day is de ideale gelegenheid om de kern van onze doelgroep te ontmoeten en deze professionals eraan te herinneren dat FACQ meer dan 137 jaar expertise heeft en dat we er een erezaak van maken om een vertrouwens- en kwaliteitspartner te zijn.” verklaart Pascale Curias, Marketing Manager bij FACQ. Naast haar aanwezigheid op de vakbeurs adviseert FACQ professionals uit de sector via de 37 Sanicenters die over het hele land zijn verspreid. Ook het grote publiek, de klanten van de installateurs, wordt door FACQ geholpen via de vele aangereikte hulpmiddelen, waaronder de 14 nationale showrooms van het merk, de website en het magazine E-ssential.

FACQ nodigt de professionals op haar Install Day stand uit voor een didactische voorstelling van twee nieuwigheden: de GROHE Sense en de GROHE Sense Guard. Deze oplossingen hebben een plek binnen het intelligente huis en sporen eventuele waterlekken op, sluiten de watertoevoer automatisch af, waarschuwen de bewoners via een app en zorgen ervoor dat bij waterschade snel kan worden gereageerd. “We willen zo dicht mogelijk bij de professional staan, hem onze oplossingen voorstellen, onze producten op een pedagogische wijze toelichten en hem adviseren”, aldus Pascale Curias.

FACQ zoekt steeds meer de nabijheid met zijn klanten op. Daarom wil het bedrijf ervoor zorgen dat elk van zijn klanten binnen de 30 minuten van bij hem thuis een Sanicenter kan bezoeken. Een Sanicenter, bedoeld voor installateurs, is zo’n 1.800 tot 2.000 m² groot en heeft meer dan 6.500 artikelen in voorraad. En om zo goed mogelijk op de behoeften van de professionals te kunnen inspelen, hanteren de FACQ Sanicenters flexibele openingsuren. Eén van de prioriteiten van de groothandel is de onmiddellijke beschikbaarheid van de producten. Daarom koos Facq voor drie regionale magazijnen, goed voor meer dan 50.000 m² opslagruimte. Tot slot is er nog de e-commerce, een made by FACQ oplossing om bestellingen 7 op 7 en 24 op 24 door te geven. De artikelen worden geleverd in een filiaal van de Belgische groep naar keuze, op de werf of zelfs meteen aan huis.

Klik hier om het persbericht te downloaden.

PDF - 726 Kb

Helene Tuypens

Project Manager, Two cents

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Facq

Sinds 1880 is het Belgische familiebedrijf FACQ gespecialiseerd in badkamers, verwarming en energiebesparende oplossingen. Het nationale merk heeft 17 Showrooms, 47 PROcenters verspreid over het hele land en drie regionale magazijnen.